بسیجیان برای احیای مسئله فراموش‌شده امر به معروف تلاش کنند
کد خبر: 3860548
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بسیجیان برای احیای مسئله فراموش‌شده امر به معروف تلاش کنند

گروه اجتماعی- رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به انتظارات جامعه از بسیج حقوقدانان گفت: از جمله انتظارات مهم، احیای مسئله فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

بسیجیان برای احیای مسئله فراموش‌شده امر به معروف تلاش کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، صبح امروز، نهم آذرماه در دیدار با جمعی از اعضای بسیج حقوقدانان اردبیل، اظهار کرد: عملکرد بسیج قابل قبول و تاثیرگذار است و انتظار می‌رود اقدامات این نهاد انقلابی بیش از گذشته تقویت شود.

وی از اجرای برنامه مشترک معاونت فرهنگی دادگستری و بسیج حقوقدانان خبر داد و گفت: این دو مرکز با همکاری هم می‌توانند برنامه‌های اثربخشی در راستای آگاهی‌بخشی و آموزش همگانی به مردم ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به انتظارات جامعه از بسیج حقوقدانان بیان کرد: از جمله انتظارات مهم، احیای مسئله فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

عتباتی از مساجد به عنوان بهترین ظرفیت برای آموزش‌های همگانی نام برد و افزود: بسیج حقوقدانان با بکارگیری از وکلا و قضات علاقمند می‌تواند در این راستا نقش‌آفرینی کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به مسئله انتخابات تصریح کرد: بسیج حقوقدانان با روشنگری در این خصوص می‌تواند در تحقق اجرای عدالت در جامعه و توجه به واقعیت‌ها نقش‌آفرینی کند.

وی از حاشیه شهر به عنوان مناطق مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور نام برد و گفت: لازم است مردم این مناطق نسبت به وظیفه خطیر خود در انتخابات آگاه شوند و با بصیرت به کاندیدا‌های خود رای دهند که این امر مستلزم روشنگری نخبگان جامعه به خصوص حقوقدانان است.

انتهای پیام
captcha