نشست کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی استان اصفهان
کد خبر: 3861655
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

نشست کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی استان اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی _ جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی استان اصفهان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

نشست کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی با توجه به اهمیت و جایگاه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در نظر است یکی از جلسات شورای فرهنگ عمومی استان به موضوع قرآنی و عترت پرداخته شود بنابراین تصمیم گرفته شد سه کمیسیون زیر مجموعه نظرات و پیشنهادت خود را ارائه دهند تا پس از جمع بندی در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: گسترش گفتمان قرآنی انقلاب اسلامی و ارتقای جایگاه قرآن کریم در فرهنگ عمومی از جمله اهداف این کمیسیون است.

حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این جلسه در خصوص طرح موضوع قرآن و عترت گفت: دستگاه‌های فرهنگی عضو این کمیسیون ظرفیت‌های موجود، مسائل و پیشنهادات راهبردی خود را به این اداره کل ارائه دهند تا نیازهای استان احصا شده و در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضا در خصوص ظرفیت‌های موجود مجموعه خود در زمینه قرآن و عترت مطالبی بیان و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

خاطرنشان می‌شود، جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی استان اصفهان ۱۲ آذر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha