برخورد شدید با خرید و فروش آرا در البرز
کد خبر: 3861705
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

برخورد شدید با خرید و فروش آرا در البرز

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: در زمینه خرید و فروش آرا اگر جرمی مشاهده شود، اغماض نمی‌کنیم چرا که رأی مردم حق‌الناس است.

برخورد شدید با خرید و فروش آرا در البرز

حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هیئت نظارت بر انتخابات مکلف به رصد کاندیداها و تبلیغات ایشان است و برابر با قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

وی افزود: اگر خسارتی به اموال عمومی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وارد شود افراد متخلف باید به قانون پاسخگو باشند.

دادستان البرز یادآور شد: در شهر کرج دو شعبه بازپرسی برای رسیدگی به تخلفات انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادسرای ناحیه یک، شعبه 21 و شعبه پنج بازپرسی راه‌اندازی شده است که مسئولیت رسیدگی به جرائم انتخابات را دارند.

شاکرمی در خصوص اهمیت سلامت انتخابات اذعان داشت: ما باید از آرای مردم صیانت کنیم و نظر و رای مردم نزد ما امانت است و از این رو تمامی نظارت‌های لازم را در رابطه با انتخابات انجام خواهیم داد.

وی ملاک برای انتخابات را رای مردم عنوان کرد و با اشاره به خرید و فروش آرا گفت: در زمینه خرید و فروش آرا اگر جرمی مشاهده شود، اغماض نمی‌کنیم چرا که رای مردم حق‌الناس است.

انتهای پیام
captcha