رویداد همخوان؛ فرصتی برای دیده‌شدن نوجوانان
کد خبر: 3863369
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

رویداد همخوان؛ فرصتی برای دیده‌شدن نوجوانان

گروه فرهنگی ــ برنامه «همخوان»، ۲۱ آذرماه به منظورآشنایی نوجوانان با کتاب خوب در دفتر تخصصی نوجوان برگزار می‌شود.

رویداد همخوان؛ فرصتی برای دیده شدن نوجوانان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر دفتر تخصصی نوجوان گفت: برنامه «همخوان» برای آشنایی نوجوانان با کتاب خوب از سوی دفتر تخصصی نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که 21 آذرماه از ساعت 15:30 در خانه نوجوان برگزار می شود.

اسماسادات نکویی اظهار کرد: قرار است رویداد همخوان هر فصل برگزار شود که در فصل اول «خودم و اجتماع» و فصل دوم « خودم و خانواده» بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد 5 کتاب بررسی می شود، افزود: کتاب‌های اتاق، موو، مربای شیرین، بابالنگ دراز و زمانی که یک اثر هنری بودم که قبلا توسط نوجوانان خوانده شده توسط 5 نفر از خود آن‌ها که مورد داوری قرار گرفته اند در 10 دقیقه ارائه می‌شود.

مدیر دفتر تخصصی نوجوان با بیان اینکه نوجوانان دوست دارند دیده شوند و همخوان این فرصت را برای آن ها فراهم می‌کند، گفت: این نوجوانان تمام تمرین های خود را در خانه نوجوان انجام دادند و مربیان روی فن بیان و نحوه ارائه آنها تمرکز کردند تا با تم‌های مختلف سخنرانی این کتاب‌ها را ارائه کنند.

وی در پایان تصریح کرد: در همخوان فصل پاییز 5 کتاب برای زمستان اعلام می شود تا نوجوانان فرصت مطالعه آن را داشته باشند و در زمان مقرر ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha