تجمع عظیم مردم کاشان در سوگ شهادت سپهبد سلیمانی
کد خبر: 3869636
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

تجمع عظیم مردم کاشان در سوگ شهادت سپهبد سلیمانی

گروه اجتماعی _ مردم دارالمومنین کاشان در سوگ شهادت سپهبد سلیمانی به اقامه عزا برخاستند و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از آمریکای جهانخوار ابراز کردند.

تجمع عظیم مردم کاشان در سوگ شهادت سپهبد سلیمانیبه گزارش ایکنا از اصفهان، عصر روز گذشته، 15 دی طی مراسمی که با حضور آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان در میدان جهاد کاشان همراه بود؛ مردم در سوگ سپهبد سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اقامه عزا پرداختند.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی، شعر خوانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سخنرانی علی اصغر رجایی، همرزم سپهبد سلیمانی از جمله بخش¬های این مراسم به شمار می‌رفت.

حاج اصغر رجایی؛ فرمانده اسبق سپاه کاشان و نیز یکی از همرزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این اجتماع عظیم و حماسی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خودش ایران اسلامی را عاشورایی کرد. ایشان فرمانده شجاعی بود که همه زندگی خودش را وقف اسلام کرد و عاقبت، خودش نیز در راه اسلام به شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود رسید.

وی افزود: همه ترس و وحشت آمریکا و اسرائیل در منطقه به خاطر حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت بود و برای همین بود که از ۱۰ سال قبل تاکنون به دنبال به شهادت رسانیدن این فرمانده شجاع جبهه مقاومت بودند.

لارم به ذکر است که همچنین ویژه برنامه¬ای برای یادبود شهید حاج قاسم سلیمانی از طرف آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در روز چهارشنبه هفته جاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای بسیج کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه ف ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۸
0
0
خسته نباسی عالی بود✊
captcha