برگزاری ۲۰۰ برنامه با بیش از ۴۰۰ اجرا در دهه فجر در اصفهان
کد خبر: 3875582
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

برگزاری ۲۰۰ برنامه با بیش از ۴۰۰ اجرا در دهه فجر در اصفهان

گروه اجتماعی ــ بیش از ۴۰۰ اجرا در قالب ۲۰۰ عنوان برنامه با شعار «وطن یعنی...» ویژه بزرگداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری 200 برنامه با بیش از ۴۰۰ اجرا در ایام دهه فجر

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهندبیر اجرایی ویژه برنامه های دهه فجر شهرداری اصفهان گفت: در بزرگداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «وطن یعنی...»، بیش از 400 اجرا در قالب 200 عنوان برنامه با سیاست توزیع عادلانه برنامه‌ها در همه مناطق شهر، افزایش مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت کانون‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، انسجام اجتماعی، افزایش همدلی و ایجاد بستر برای سنین و مخاطبین مختلف در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری، مطالعه کتاب، ورزشی، شهروندی و گردشگری از سوی مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و دیگر مراکز و مجموعه های وابسته به شهرداری اصفهان اجرا می‌شود.

امیرحسین ستوده‌فر با بیان اینکه برنامه‌های امسال در قالب جشن، جشنواره و کارگاه برگزار می‌شود، گفت: روز 12 بهمن ماه افتتاحیه این برنامه در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود و بعد از آن در گلستان شهدا برنامه هایی کنار قبور شهدا اجرا خواهد شد، همچنین در این روز با همکاری سازمان تاکسیرانی، برنامه رژه تاکسی‌های شهر برای بزرگداشت چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه مناطق برنامه هایی در قالب «شکوه پابرجا» و «سرای امید» برگزار می‌شود، تصریح کرد: در تعامل با آموزش و پرورش در مدارس حاشیه ای شهر برنامه ای با عنوان "سرود همدلی" نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: جشنواره مسابقات ورزشی نیز در همه محلات شامل والیبال، فوتسال، رقابت های جانبازان و معلولین، اسکیت، بومی محلی، کشتی آزاد و فرهنگی، کاراته و دوچرخه سواری برنامه ریزی شده است.

ستوده‌فر با اشاره به برنامه های تفریحی ویژه این بزرگداشت افزود: برای نشاط شهروندان برنامه‌های مختلفی نیز در باغ های بانوان، جزیره بازی و نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شهرداری اصفهان گفت: برنامه شناسنامه شهر، 19 بهمن ماه در گلستان شهدا ویژه تکریم مادران و همسران شهدا برگزار می شود.

ستوده‌فر بیان کرد: شهرداری اصفهان هر سال یک محصول فاخر فرهنگی توزیع و تکثیر می‌کند که امسال نیز این محصول در راهپیمایی 22 بهمن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha