سردار سلیمانی سرمایه‌ای برای جهان اسلام است
کد خبر: 3876634
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۸

سردار سلیمانی سرمایه‌ای برای جهان اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: شهید سلیمانی افتخار و سرمایه‌ای نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام است.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، عصر دیروز سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح دفتر خبری و بیستمین سالگرد رادیو رفسنجان گفت: امروز اولین دفتر خبری در استان کرمان راه‌اندازی شده است، تجهیزات اولیه با حمایت مجتمع مس فراهم شده اما باز هم نیاز به حمایت دارد تا تبدیل به مرکز اطلاع‌رسانی برای شهرستان شود.

وی افزود: از مجموعه مس به‌طور ویژه قدردانی می‌کنم که در تجهیز دفتر خبری و دیگر مسائل فرهنگی شهر کمک کردند و توقعی غیر از این هم نیست، در رفسنجان مسائلی داریم و علی‌رغم اینکه پول بوده اما برای فرهنگ کاری نشده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در ادامه از سردار شهید سلیمانی یاد کرد و گفت: شهید سلیمانی افتخار و سرمایه‌ای نه تنها برای ایران بلکه برای جهان اسلام است. حاج قاسم بسیار دستش باز است، خداوند کسی را که همه سرمایه‌اش را در طبق اخلاص گذاشته، دست خالی برنمی‌گرداند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم شهرت‌گریز بود، از ایشان خواهش می‌کردیم که به صدا و سیما بیایند اما امتناع می‌کردند، خداوند این اخلاص را متبلور کرد. تاکنون از کشورهای پاکستان، آذربایجان، عراق و لبنان میهمان مزار حاج قاسم بودند؛ مزار حاج قاسم یک زیارتگاه بین‌المللی شده است.

علیرمضانی با بیان اینکه تاکنون مجوز راه‌اندازی چهار مرکز رادیویی در شهرستان‌های استان کرمان به دلیل عدم همکاری مسئولان لغو شده است، تصریح کرد: آخرین رادیو شهری کشور که در حال افتتاح است مربوط به کاشان است که قول داده شده تمام تجهیزات و امکانات حتی حقوق کارمندان را خود شهرستان متقبل شود تا رادیو راه بیفتد.

علیرمضانی اظهار کرد: چارت مصوب تشکیلاتی رادیو استخدام شدند و آخرین قول معاون مالی اداری سازمان این بوده که تا اوایل سال آینده حداقل مشکل بیمه همکاران حل شود، ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی صدا و سیما کرمان به تأمین اجتماعی پرداخته شده تا سوابق بیمه‌ای همکاران احتساب شود.

وی بیان کرد: امروز رسانه‌ها در جامعه تعیین‌کننده هستند، در ماجرای ویروس کرونا در جنگ ابرقدرت از ابزار رسانه برای بر زمین زدن قدرت چین استفاده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای کرمان در پایان از آغاز اجرای برنامه ورزشی در رادیو شهری رفسنجان از هفته جاری به‌صورت یک بار در هفته خبر داد.

انتهای پیام
captcha