حضور در انتخابات جهاد است
کد خبر: 3880413
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

حضور در انتخابات جهاد است

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه رأی دادن تیری در چشم دشمنان است و ارزش جهاد دارد،‌ افزود:‌ رأی دادن جزو دین انسان مؤمن است.

رای دادن جزو دین انسان مومن است

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، امروز، 2 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: انسان مومن نباید در هیچ موقعیتی ادای امانت، وفای به عهد و نیکویی نسبت به پدر و مادر را نادیده بگیرد، حتی اگر پدر و مادر خوب نباشند و یا کافر و فاجر باشند. تمام نعماتی که خداوند به انسان عطا کرده است، امانت خدا هستند و باید حق آنها ادا شود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سبک زندگی اسلامی، اظهار کرد: سبک زندگی‌ اسلامی یعنی اینکه به دستورات اخلاقی و احکام اسلام عمل کنیم و کمک رسان هم باشیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور گفت: علما و مراجع تقلید فرموده‌اند آنهایی که حق رأی دادن دارند باید رأی دهند، زیرا انتخابات  تیری در چشم دشمنان است و ارزش جهاد دارد. رأی دادن جزو دین انسان مؤمن است.

وی افزود:  باید به کسی رای داد که به درد جامعه و مملکت بخورد، یعنی انسانی مدیر و مدبر، با تقوا و مخالف دشمن باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تحریم اعضای شورای نگهبان توسط آمریکا، تصریح کرد: ترامپ با این کار نشان داد، چیز دیگری ندارد و به بن‌بست رسیده است.

طباطبایی‌نژاد اظهار کرد: آمریکا دارو و وسایل حیاتی و مورد نیاز ملت ایران را تحریم کرد، اما ما خدا را شکر می‌کنیم که ما را تحریم کردند، زیرا اگر تحریم نمی‌شدیم، جهش‌های به وجود آمده را تجربه نمی‌کردیم و امروز به رشد علمی وخودباروی نمی‌رسیدیم.

انتهای پیام
captcha