افتتاح بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه
کد خبر: 3884402
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

افتتاح بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه

بیمارستان صحرایی شهید باکری با ۲۰۰ تخت بستری بیماران و آزمایشگاه‌های تخصصی افتتاح شد.

تیتر بزن بیمارستان صحرایی شهید باکری ارومیه افتتاح شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی،  ۲۰ اسفندماه در مراسم افتتاح بیمارستان شهید باکری ارومیه اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهید باکری به ۲۰۰ تخت برای بستری بیماران، آزمایشگاه، واحد بیمارستانی و آزمایشگاه‌های تخصصی مجهز است.

وی افزود: باید برای از بین بردن بیماری در استان امنیت روانی مردم در کنار رعایت اصول بهداشتی تأمین شود و تا پایان بیماری در کنار مردم و مسوولان استانی هستیم.

شهسواری بیان کرد: این بیمارستان برای همکاری و پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی درمانی احداث شده و باید تمام آحاد جامعه در زمینه نابودی ویروس کرونا متحد و همدل شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم به زودی نابودی این بیماری را شاهد باشیم و همه امکانات و مراکز بهداشت و درمانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از جمله بیمارستان عارفیان و بیمارستان شهید باکری آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

یادآوری می‌شود که  ۷۳ نفر از مردم آذربایجان‌غربی به بیماری کرونا مبتلا بوده که از این تعداد ۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند و سپاه شهدای آذربایجان‌غربی آمادگی‌های همه‌جانبه برای هرگونه همکاری با سیستم بهداشت و درمان استان را دارد. همچنین مجموعه سپاه شهدای استان، تاکنون دوشادوش مجاهدان حوزه سلامت، پزشکان و پرستاران فداکار و مسئولیت‌شناس فعالیت کرده است و به ارائه خدماتی همچون فعال‌سازی بیمارستان‌های ثابت و سیار، مراکز درمانی، گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن و محیط، تأمین و توزیع اقلام بهداشتی ضروری پرداخته است.

انتهای پیام
captcha