برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به صورت آنلاین و مجازی
کد خبر: 3885042
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به صورت آنلاین و مجازی

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی از برگزاری دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی به صورت مجازی خبر داد.

برگزاری کلاس‌های آموزشی زبان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی به صورت آنلاین و مجازیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌‌غربی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، سید جعفر ایرانی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای حفاظت از سلامتی فراگیران جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تا برقراری حالت عادی، کلاس‌های آموزشی زبان به صورت آنلاین و مجازی جهت ارتباط با فراگیران و جبران عقب‌افتادگی دروس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که افراد قادر هستند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، افزود: در کلاس‌های آنلاین جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی امکان ضبط کردن کلاس‌ها و مشاهده مجدد وجود دارد و امکان نظرات خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین وجود دارد.
ایرانی ادامه داد: کلاس‌های آموزش آنلاین طبق برنامه‌ریزی قبلی و اعلام برنامه به فراگیران جهاد و مدرسین هر سطح از ۲۰ اسفند ماه در تمامی مراکز جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با نظارت مستقیم معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان و کارشناسان آموزش شروع شد.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: آموزش از طریق سایت Lms.eight.ir به صورت کاملاً رایگان برای فراگیران جهاد دانشگاهی صورت می‌گیرد.
ایرانی اظهار کرد: محتواهای آموزشی به صورت مجازی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد و فیلم‌ها و مطالب آموزشی با توضیح اساتید در بستر اینترنت بارگذاری می‌شود.
وی گفت: برگزاری مجدد کلاس‌های حضوری مراکز آموزشی زبان و دوره‌های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی تابع وضعیت و شرایط کشور و تصمیمات شورای علمی جهاد دانشگاهی و ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود که امیدواریم با بهبود شرایط موجود کلاس‌های حضوری مجددا برپا شود.
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: حتی با بهبود شرایط و رفع خطر کرونا آموزش مجازی برای داوطلبانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاس‌های حضوری را ندارند ادامه خواهد داشت و سعی ما هم این است که هر ترم تعداد بیشتری رشته و دوره به دوره‌های مجازی اضافه کنیم.

انتهای پیام
captcha