توزیع ۵۰۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی در ارومیه
کد خبر: 3885665
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

توزیع ۵۰۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی در ارومیه

شهردار ارومیه گفت: پنج هزار بسته حمایتی مواد غذایی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بین شهروندان ارومیه توزیع می‌شود.

توزیع ۵۰۰۰ بسته حمایتی مواد غذایی در ارومیهمحمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه قرارگاه امام خامنه‌ای برای کاهش تبعات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا در ارومیه با همکاری سپاه و شهرداری ارومیه تشکیل شده است، اظهار کرد: این قرارگاه در این راستا از امروز اقدام به توزیع پنج هزار بسته حمایتی مواد غذایی با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بین شهروندان ارومیه می‌کند.

وی با بیان اینکه این کار زیر نظر دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی انجام می‌شود، افزود: در آستانه عید با شیوع کرونا برخی افراد در تأمین مایحتاج خود به دلیل از دست دادن بازار کسب و کارشان با مشکل موجه شده‌اند که با توزیع این بسته‌های غذایی سعی می‌شود به این افراد کمک کرد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در این اوضاع بحرانی باید همه برای کمک به یکدیگر تلاش کنند، ادامه داد: شهرداری ارومیه با توجه به ضرر زیاد کاسبان و اصناف ارومیه در آستانه عید با موافقت شورای شهری عوارض کسب و پیشه را برای همه کسبه و اصناف ارومیه رایگان کرده است.

وی با اشاره به اینکه این عوارض برای سه ماه اسفند ۹۸ و فرودین و اردیبهشت ۹۹ است، تصریح کرد: همچنین عوارض پسماند برای همه منازل و مغازه‌های شهر ارومیه در طول این سه ماه در ارومیه رایگان شده است.

حضرت‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به مستاجران مغازه‌های تحت مالکیت شهرداری ارومیه تصریح کرد: اجاره بهای دکه‌ها، سرقفلی مغازه‌ها و غرفه‌های تحت تملک شهرداری در سه ماهه اول سال ۹۹، با تخفیف ۵۰ درصدی حساب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این روزهای شیوع کرونا در کشور مردم قطور خوی با مشکلات ناشی از زلزله دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: قرارگاه امام خامنه‌ای در این مناطق نیز اقدام به آواربرداری و بازسازی منازل مسکونی آسیب‌دیده کرده است.

انتهای پیام
captcha