رئیس مجلس پیگیر وضعیت مقابله با کرونا در اصفهان شد
کد خبر: 3887179
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

رئیس مجلس پیگیر وضعیت مقابله با کرونا در اصفهان شد

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه، ۴ فروردین‌ماه در تماسی تلفنی با استاندار اصفهان در جریان آخرین فعالیت‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

رییس مجلس پیگیر وضعیت مقابله با کرونا در استان اصفهان شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه، ۴ فروردین‌ماه در تماسی تلفنی با استاندار اصفهان در جریان آخرین فعالیت‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

علی لاریجانی در این تماس با اشاره به ضرورت بسیج ظرفیت‌های استان گفت: در شرایط کنونی، مراقبت و پایش ورودی‌ها و خروجی‌ها سهم بسزایی در قطع زنجیره کرونا دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان اصفهان در چهار راه مواصلاتی کشور، تأکید کرد: هدایت خودروهای مسافر به کنار گذرها نقش بسزایی در مدیریت حمل و نقل دارد و می تواند زمینه کاهش تبعات ورود افراد غیربومی به استان را داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به زحمات اعضای ستاد استانی و فعالیت‌های آن به ویژه تلاش‌های کادر پزشکی و پیراپزشکی از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کرد.

همچنین عباس رضایی، استاندار اصفهان در این تماس ضمن ارائه گزارش از برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد استانی، گفت: خوشبختانه همدلی و همزبانی خوبی بین مدیران استان و نیروهای ارتش، سپاه و بسیج، نیروهای انتظامی، امدادی، دستگاه قضایی و مجموعه بهداشت و درمان استان وجود دارد.

رضایی تأکید کرد: فرهنگ پذیری و توجه مردم استان به بحث سلامت، موجب شده است بخش قابل توجهی از افراد، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و همکاری خوبی بین مردم، اصناف و بدنه دولت وجود دارد.

انتهای پیام
captcha