پلمپ ۲۵۰ واحد صنفی بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا در سیرجان
کد خبر: 3890669
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

پلمپ ۲۵۰ واحد صنفی بی‌توجه به مصوبات ستاد کرونا در سیرجان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان گفت: ۲۵٠ واحد صنفی غیر ضروری این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پلمپ شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان، محمدرضا خواجویی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان امروز شنبه، 23 فروردین‌ماه با اشاره به صدور اخطاریه برای 140 واحد صنفی متخلف در این شهرستان، گفت: تاکنون ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در سیرجان که با بی‌توجهی به دستورالعمل‌های ستاد اقدام به بازگشایی کرده بودند شناسایی و پلمپ شدند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در دو نوبت صبح و عصر تمام صنوف در سطح شهرستان سیرجان را به‌صورت مستمر رصد کرده و با متخلفانی که همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌اند، برخورد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان بیان کرد: واحد‌های صنفی عرضه‌کننده کالا‌های ضروری و اساسی مردم برای خدمات‌رسانی باز و مشغول انجام فعالیت هستند، اما سایر واحد‌های صنفی به دلیل پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل و تصمیم‌گیری‌های لازم نیز به اطلاع می‌رسد.

انتهای پیام
captcha