مسابقه ایثار در بهار قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 3896372
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان:

مسابقه ایثار در بهار قرآن برگزار می‌شود

خانه فرهنگ ایثار و مهربانی با همکاری دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مسابقه غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.

مسابقه ایثار در بهار قرآن برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی خانه فرهنگ ایثار و مهربانی، فرهاد مجلسی درباره مسابقه ایثار در بهار قرآن اظهار کرد: این مسابقه با همکاری و حمایت دفتر امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تکریم ماه ضیافت الهی و نشر و گسترش فرهنگ قرآنی، مفاهیم نهج البلاغه و احادیث معصومین(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: چندین سخنرانی با مطالب و محتوای مفاهیم قرآنی در حوزه ایثار، فداکاری، جهاد، مقاومت، مهربانی و شهادت در فضای مجازی منتشر خواهد شد که مخاطبان و علاقه‌مندان پس از شنیدن متن کامل به سؤالات مطرح شده پاسخ خواهند داد که تمام مراحل انجام مسابقه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مجلسی با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که به دلیل شیوع بیماری در سال جاری برگزار نشده است، اظهار کرد: هر فعالیتی برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت برای تحقق فرامین الهی است و توسعه فعالیت‌های قرآنی ضامن سلامت روح و روان جامعه در برابر آسیب‌‌هاست و بهترین راه برای مقابله با بحران‌های اجتماعی است.

مدیر عامل خانه فرهنگ ایثار و مهربانی با بیان اینکه فضای مجازی بهترین فرصت برای تبلیغ و ترویج این گونه برنامه‌ها و فعالیت‌هاست بیان کرد: هم اکنون تعداد زیادی از فعالان و تشکل‌های حوزه ایثار با فعالیت در گروه‌های گوناگون در شبکه‌های پیام‌رسان این فرصت را مهیا کرده است تا مشارکت حداکثری را در قالب‌های مختلف به اجرا رسانند و بهره‌برداری مطلوبی داشته باشند.

وی با بیان این که به نفرات برگزیده این مسابقات، هدایایی ارزنده اهدا می‌شود، گفت: به افرادی هم که به صورت مستمر در این مسابقات شرکت داشته باشند، به قید قرعه مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود؛ شرکت‌کنندگان برای عضویت در گروه و شرکت در مسابقه شماره خود را به شماره ۰۹۱۲۸۱۴۸۸۲۷ پیامک کنند و پاسخ سؤالات را به آدرس khaneisar۱۳۹۸@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha