بازدید مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز از مؤسسات
کد خبر: 3896395
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

بازدید مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز از مؤسسات

مدیر عامل اتحادیه قرآنی البرز از روند فعالیت‌های مؤسسات قرآنی استان در ایام کرونا بازدید کرد.

به گزارش ایکنا؛ حسین قضاتلو، مدیرعامل اتحادیه قرآنی البرز به منظور بررسی فعالیت‌های مؤسسات قرآنی در ایام بحران کرونا، از مؤسسات قرآنی بازدید کرد.

در این راستا، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان البرز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی‌برحق، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان از مؤسسه طاووس اهل الجنة بازدید به عمل آورد.

این مؤسسه در ایام بحران کرونا، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بهداشتی با حضور طلاب، قرآن‌آموزان و مربیان قرآنی کرده که روزانه هزار و صد ماسک تولید و در میان اقشار تاکسیران، آتش‌نشان، اصناف و کسبه توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار، مدیرعامل مؤسسه طاووس اهل الجنة گفت: این مؤسسه از سال 1389 فعالیت خود را به صورت غیر رسمی و از سال 1396 با کسب مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت رسمی آغاز کرد.

این مؤسسه برای نونهالان، کودکان و بزرگ‌سالان در بخش‌های آموزش قرآن، حفظ، سبک زندگی اسلامی، طب اسلامی ـ ایرانی برنامه‌هایی را اجرا و همچنین در شرایط کرونا با بهره‌مندی از نیروهای قرآنی - جهادی، مبادرت به گندزدایی منطقه، برپایی ایستگاه سلامت، تب‌سنجی و غیره کرده است.

همچنین طی روزهای گذشته، مدیرعامل اتحادیه از مؤسسات قرآنی بنت‌الهدی با مدیرعاملی  فرناز فرزانگهر، مؤسسه موسی بن جعفر(ع) با مدیریت نجفی، مؤسسه بیت النور با مدیریت خانم معصومی و دانشکده فنی حصارک به منظور بررسی فعالیت‌های تولید ماسک و مواد ضد عفونی در مقابله با کرونا با همراهی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز بازدید داشت.

گفتنی است، این مؤسسه در استان البرز، شهرستان ماهدشت، خیابان شهید بهشتی، بلوار بسیج، مسجد سیدالشهدا(ع) واقع شده است.

به مناسبت ماه مبارک رمضان، مؤسسه منهاج‌النبی به مدیریت کبریایی، تعداد ۱۱۴ بسته معیشتی که شامل (برنج، گوشت، رب، ماکارونی، چایی، حبوبات، روغن و... ) هر بسته به ارزش 180 هزار تومان و در مجموع 20 میلیون و 500 هزار تومان با کمک خیرین محلی تهیه و در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در سطح استان البرز توزیع کرده است.

 

انتهای پیام
captcha