۳۱ خردادماه؛ مهلت ارسال اثر به مسابقه ترتیل خوانی قرآن کریم
کد خبر: 3903249
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

۳۱ خردادماه؛ مهلت ارسال اثر به مسابقه ترتیل خوانی قرآن کریم

علاقمندان تا ۳۱ خردادماه برای ارسال آثار خود به مسابقه ترتیل خوانی قرآن کریم فرصت دارند.

۳۱ خردادماه؛ مهلت ارسال اثر به مسابقه ترتیل خوانی قرآن کریم

به گزارش ایکنا از اصفهان، اولین دوره مسابقه ترتیل خوانی قرآن کریم به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 این مسابقات ویژه مقاطع سنی پسران ۱۱ تا ۱۴ سال و با محوریت سوره‌های جزء سی‌ام قرآن برگزار می‌شود. آیات انتخابی باید شامل ده خط از ابتدای یک سوره از جزء سی‌ام قرآن کریم باشد. 

شرکت کنندگان باید یک کلیپ تصویری از اجرای خود را به شناسه Montazer_hedayat@ در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند. ارسال آثار به صورت افقی، بدون قطعی صدا و تصویر در حداکثر 40 مگابایت با هر فرمت ویدوئی باشد. شرکت کنندگان در ابتدای کلیپ باید نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، سن، تلفن همراه، ذکر صفحه و آیات مورد تلاوت را بیان کنند.

 تلاوت آیات باید براساس مصحف عثمان طه باشد. هر نفر مجاز به ارسال یک اثر است. آثار نباید قبلا برای مسابقه دیگری ارسال شده باشد. تلاوت‌ها نباید تقلیدی باشد.

علاقمندان تا ۳۱ خردادماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند. نتایج این مسابقات در روز ۱۳ تیرماه و همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) اعلام می‌شود.

به پنج نفر اول به ازای هر نفر مبلغ ۵ میلیون ریال؛ به پنج نفر دوم به ازای هر نفر مبلغ ۳ میلیون ریال؛ به پنج نفر سوم به ازای هر نفر مبلغ ۲ میلیون ریال جایزه نقدی اعطا می‌شود.

 اسامی برندگان در کانال Montazer_hedayat@ در پیام‌رسان ایتا منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha