نگاهی به فعالیت‌ مؤسسه نورالهدی کلیشاد طی سه‌ماه نخست سال
کد خبر: 3904629
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

نگاهی به فعالیت‌ مؤسسه نورالهدی کلیشاد طی سه‌ماه نخست سال

مسئولان مؤسسه نورالهدی کلیشاد، مجموعه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این مجموعه طی سه ماهه نخست سال را ارائه کردند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی کلیشاد، در ماه مبارک رمضان، اقدام به برگزاری مسابقات متنوع برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان کرد.

در این ایام مسابقه پیامکی «روزانه با قرآن» برگزار شد که فایل آن به صورت نوشتاری و صوتی در کانال مؤسسه بارگذاری شد. و شرکت‌کنندگان سوالات چهار گزینه‌ای را پاسخ و هر روز یک نفر برنده این مسابقه مشخص و نیمه ماه مبارک و آخر جوایز نقدی اهدا شد.

همچنین مسابقه «نامه‌ای به خدا» ویژه سنین ۴ تا ۸ سال اجرا شد. جزئیات این مسابقه به این صورت بود که قرآن‌آموزان نونهال، نامه‌ای به خدا نوشته و یا  کلیپ تصویری را ضبط و به مؤسسه ارسال کردند. در آخر ماه رمضان به ۵ نفر از برندگان جوایز نقدی اهدا شد.

از دیگر مسابقات «اذان‌گویی» ویژه سنین 9 تا 15 سال پسر بود به طوری که افراد شرکت‌کننده فیلم اذان‌گویی خود را در قالب یک کلیپ ارسال کردند و در آخر ماه مبارک به 2 نفر از برندگان جوایز نقدی اهدا شد.

مسابقه «پژوهش و تحقیق» ویژه سنین 16 سال به بالا نیز از سوی مؤسسه در ماه مبارک برپا شد. سه موضوع مختلف قرآنی، فرهنگی و اجتماعی برای شرکت‌کنندگان مطرح و افراد پس از انتخاب یک موضع، درباره آن تحقیق 3 تا 5 صفحه‌ای نوشتند و به 3 نفر از برندگان جوایز نقدی اهدا شد.

از دیگر برنامه‌های اجرایی این مؤسسه می‌توان به همکاری در ثبت نام مسابقات سراسری اداره اوقاف و امور خیریه، بارگذاری مسابقات سایت‌های مختلف در کانال دارالقرآن و اطلاع رسانی در این زمینه به اعضای کانال، برگزاری کلاس‌های حفظ، صوت و لحن به صورت مجازی و تلفنی، ثبت‌نام دوره جدید کلاس‌های تابستان شامل روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، حفظ کل، شکوفه‌ها، حفظ جزء 30، احکام، خوشنویسی و برگزاری مسابقه چشمه رحمت به صورت پیامکی ماهیانه یک مرتبه با موضوعات مختلف قرآنی، فرهنگی، خانوادگی و ... اشاره کرد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت  در استان اصفهان، کلیشاد، خیابان شهید مطهری، جنب بانک سپه واقع شده است.

انتهای پیام
captcha