حفاظ مدرسه شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه در کاشان تجلیل شدند
کد خبر: 3906643
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

حفاظ مدرسه شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه در کاشان تجلیل شدند

مراسم اختتامیه مدرسه شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه وابسته به مؤسسه امیرالمومنین‌(ع) کاشان برگزار شد و از بانوان حفاظ این مدرسه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان؛ حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) گفت: مدرسه شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه مؤسسه امیرالمومنین(ع) شهرستان کاشان همزمان با پایان هفتمین دوره فعالیت خود در خردادماه ۹۹، موفق به تربیت حافظان کل قرآن و نهج‌البلاغه از سراسر کشور شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه مدرسه شبانه‌روزی بانوان با تجلیل از قرآن‌آموزان و رهپویان علوی این مدرسه و با حضور سایر مربیان، معلمان و پرسنل شعب بانوان مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان برگزار شد که با اهدای جوایزی به پرسنل، مربیان و خیران این مدرسه همراه بود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ادامه داد: تلاوت قرآن و اجرای تواشیح از سوی گروه صراط، پخش کلیپ، خاطره‌گویی متربیان مدرسه شبانه‌روزی، دکلمه خوانی و سخنرانی از جمله برنامه‌های این مراسم به شمار می‌رفت.

فاطمه قیصر، سیده صالحه حسینی، ندا شفیعی، مبینا جدیدی، فاطمه زهرا دری، زهرا دری، رقیه اسلامی‌منش، زهرا یعقوبی، زهرا نقره کرمانشاهی، نیره حکمی و محدثه توکلی با مربی‌گری اعظم ظفرمند و با مدیریت آسیه شکور و همکاری فاطمه طالبیان، زهرا حق‌بین، فاطمه حق‌بین، نجمه حسن‌پور، زهرا سادات جهانمیر، مرجان ارشدی، فائزه تمدن‌پور، محبوبه طالبیان و حدیثه نقوی در سال تحفیظی ۹۸-۹۹ در مدرسه شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه به حفظ قرآن پرداختند.

سارا شاهی و زینب مومنی به مربی‌گری فاطمه حیدرپور به حفظ نهج‌البلاغه در این سال تحفیظی مشغول بودند.
در این مدرسه، برگزاری کلاس‌های امام‌شناسی از سوی طاهره دوست و نغمات قرآنی از سوی وحیده‌سادات سیدی و نیز کارگاه‌های آموزشی تربیت فرزند از سوی منصوره یوسفی و آموزش اخلاق از سوی حجت‌الاسلام حسن‌زاده از دیگر برنامه‌هایی بود که به صورت جانبی اجرا می‌شد.

انتهای پیام
captcha