توسعه اقتصادی بدون توجه به فرهنگ موجب بی‌تفاوتی به تمدن‌ها می‌شود
کد خبر: 3918352
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

توسعه اقتصادی بدون توجه به فرهنگ موجب بی‌تفاوتی به تمدن‌ها می‌شود

استاندار اردبیل گفت: توسعه اقتصادی بدون توجه به حوزه فرهنگ در جامعه، موجب ایجاد بی‌تفاوتی به تمدن‌ها و گسترش بی‌معنایی می‌شود.

توسعه اقتصادی بدون توجه به فرهنگ موجب بی‌تفاوتی به تمدن‌ها می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل، روز شنبه، یکم شهریورماه در آیین افتتاح سریال تلویزیونی «میهمانی موقت» که در محل بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: بها دادن به حوزه فرهنگ و هنر در جامعه ضروری است و توسعه اقتصادی بدون توجه به حوزه فرهنگ، موجب ایجاد بی‌تفاوتی به تمدن‌ها و گسترش بی‌معنایی می‌شود.
وی با قدردانی از اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان در مشارکت و تلاش در اجرای برنامه‌های فرهنگی بیان کرد: بها دادن به حوزه فرهنگ و هنر در جامعه ضروری است و تولید برنامه‌ مختلف با محتوای فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار اردبیل با تأکید بر معرفی قابلیت‌های استان در تولید سریال‌های مختلف در اردبیل عنوان کرد: در تمامی حوزه‌ها به ویژه در بخش گردشگری معرفی ظرفیت‌های استان باید مورد توجه قرار گیرد.
علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این برنامه با اشاره به نقش تاریخی خاندان صفویه در کشور بیان کرد: نطفه تاریخ تشیع در مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی بسته شده است و برگزاری چنین برنامه‌های در مکانی معنوی و عرفانی سبب غنای آن می‌شود.
وی با قدردانی از همکاری و مشارکت میراث فرهنگی در تولید سریال میهمانی موقت گفت: علاوه بر تولید این سریال، امسال تولید سریال ایران ۹۱ با همکاری و مشارکت میراث فرهنگی استان اردبیل نیز آغاز می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: مشارکت میراث فرهنگی اردبیل در واگذاری مکان‌ها و بقاع تاریخی و در راس آن‌ها مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در استان و تولید برنامه‌های مختلف شایسته قدردانی است.

انتهای پیام
captcha