پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اصفهان درپی درگذشت مادر شهید همت
کد خبر: 3924401
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اصفهان درپی درگذشت مادر شهید همت

امام جمعه و استاندار اصفهان در پیام‌های چداگانه‌ای، درگذشت بانو حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار  شهید حاج محمد ابراهیم همت را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار اصفهان درپی درگذشت مادر شهید همت

به گزارش ایکنا از اصفهان، عباس رضایی، استاندار اصفهان در پیامی، درگذشت بانو حاجیه خانم نصرت همت، مادر سردار  شهید حاج محمد ابراهیم همت را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به این شرح است:

خانواده محترم و معزز سردار شهید حاج محمد ابراهیم همت

سلام علیکم

درگذشت اسوه صبر و ایثار،ایمان و مقاومت فقیده سعیده حاجیه خانم نصرت همت مادر بزرگوار شهید سرافراز سردار حاج محمد ابراهیم همت از دلاور مردان دوران دفاع مقدس موجب تأسف وتأثر گردید.

مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند اسوه های واقعی ایثار وگذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تأسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) فرزندان شجاع،بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش ها تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب فقدان این مادرگرامی را به خانواده معزز این شهید والامقام، مردم شهید پرور استان اصفهان بویژه شهرستان شهرضا تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین امام جمعه اصفهان نیز در پیامی درگذشت حاجیه خانم نصرت همت را تسلیت گفت. 

متن پیام آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به این شرح است: 

خانواده محترم شهید همت (دام عزه)
سلام علیکم؛
خبر در گذشت حاجیه خانم نصرت همت مادر بزرگوار و صبور فرمانده بلند آوازه شهید والامقام محمد ابراهیم همت مطلع شدم. این مادر صبور و فداکار عزیزترین سرمایه زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران نموده و الگوی درخشان از توکل و ایثار به جای گذاشت. اینجانب ضمن ابلاغ مراتب تسلیت از خداوند سبحان برای آن مرحومه علو درجات و حشر با فرزند شهیدش و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

انتهای پیام
captcha