ارزش‌های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم
کد خبر: 3924436
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

ارزش‌های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم

استاندار اصفهان گفت: مخاطبان ما باید نسل جوان باشند و باید برای آنها بگوییم که رزمندگان در جبهه‌ها چه سختی‌هایی کشیدند امروز هم جنگ است و برای رویارویی با نظام سلطه باید آماده باشیم.

ارزش‌های دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنیم

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی، امروز دوشنبه ۳۱ شهریورماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اصفهان، ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس اظهار کرد: استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است و در این شهر خرازی‌ها، همت‌ها و کاظمی‌ها رشد کردند و حماسه آفریدند.

وی افزود: امروز وظایفی داریم که با انجام این وظایف باید روح شهدا را شاد کنیم. یکی از رسالت‌ها بزرگداشت یاد شهدا و خانواده‌های آنان است. امروز در جمع جوانان باشیم و ارزش‌های دفاع مقدس را برای آنان تبیین کنیم. اما به دلیل شیوع کرونا جای دانش آموزان در این مراسم خالی است.

استاندار اصفهان گفت: مخاطبان ما باید نسل جوان باشند و باید برای آنان بگوییم که رزمندگان در جبهه‌ها چه سختی‌هایی کشیدند. امروز هم جنگ است و برای رویارویی با نظام سلطه باید آماده باشیم و تا زمانی که از این نظام الهی حمایت می‌کنیم توطئه‌های نظام سلطه هم ادامه دارد.

رضایی تصریح کرد: حفظ دستاوردهای دفاع مقدس ضروری است و باید از تجربه‌های جنگ امروز به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha