حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود
کد خبر: 3924826
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه نیاز است تا در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود، گفت: ارائه راهکار برای رفع مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد در دستور کار است.

حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان عصر روز گذشته، یکم مهرماه در مراسم معرفی دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان که با حضور جانشین دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد، گفت:  امروز مقوله امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه و کشور دارای اهمیت بسیار فراوانی است و بر این اساس نیاز است تا در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر آسیب‌شناسی شود که ارائه راهکار برای رفع مسائل و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امر به‌ معروف و نهی از منکر در استان مطلوب نیست، افزود: آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه بدحجابی در این استان رو به افزایش است و این امر نیازمند ورود جدی آمران به معروف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه امر به معرف و نهی از منکر باید در طول سال و در همه حال و در تمامی مراحل زندگی مورد توجه قرار داشته و به یک دوره زمانی خاص اختصاص ندارد، یادآور شد: لازم است اثر خارجی مصوبات و تلاش‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه به‌صورت ملموس مشهود باشد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات سردار حمید دامغانی قدردانی و حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا به‌‌عنوان دبیر جدید ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان معرفی شد.

انتهای پیام
captcha