عزت کشور در گرو عمل به وصایای شهدا است
کد خبر: 3926260
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

عزت کشور در گرو عمل به وصایای شهدا است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، با بیان اینکه شهدای والامقام الگو و نمونه برای جوانان امروز هستند، افزود: عزت کشور در گرو عمل به وصایای آن‌ها است.

عزت کشور در گرو عمل به وصایای شهدا استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، هشتم مهرماه در سفر به اردبیل، بعد از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با سه خانواده شاهد، جانباز و آزاده استان اردبیل دیدار و برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران آرزوی سلامتی کرد.
اوحدی با حضور در خانه شهیدان محمدرضا و اسرافیل رحیمی با خانواده آن‌ها دیدار و گفتگو کرد.
وی همچنین با حضور در خانه آزاده جانباز جمشید آتش‌افروز و جانباز ۷۰ درصد علیرضا معلوفی، گفت: همه آحاد مردم بویژه مسئولان وظیفه دارند شان و منزلت رفیع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان را نگهدارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، افزود: خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و همت و شکیبایی خانواده‌های آن‌ها ستودنی است و باید به این ایثارگری‌ها در جامعه ارج نهاده شود.
اوحدی با بیان اینکه شهدای والامقام الگو و نمونه برای جوانان امروز هستند و عزت کشور در گرو عمل به وصایای آن‌ها است، اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و رزمندگان در زمان‌های سخت و اوج غربت، جوانمردانه در برابر دشمنان ایستادند و با از خودگذشتگی و تقدیم تمام هستی خود برای کشور عزت، عظمت و امنیت به ارمغان آوردند.
دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حضور در جلسه انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و بنیاد شهید استان اردبیل برای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی، تامین مسکن و اشتغال ایثارگران از جمله دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اردبیل است.

انتهای پیام
captcha