برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان
کد خبر: 3928852
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان خبر داد و گفت: حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی ملت قهرمان ایران و همچنین به‌روزرسانی فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است.

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی چهل سالگی دفاع مقدس در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، مسعود رمرودی، معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان، 21 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس به منظور استفاده از ابزار هنر و فناوری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان برگزار می‌شود.

وی به گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی ملت قهرمان ایران و همچنین به‌روزرسانی فعالیت‌ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره است.

 این مسئول بیان کرد: دفاع مقدس و امید آفرینی، دفاع مقدس و بیداری اسلامی ، دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی، دفاع مقدس و ولایت‌مداری، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی، دفاع مقدس و بسیج، دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبارستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از محورهای اصلی این جشنواره است.          

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال 1400 تصریح کرد: همچنین ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری خلاقانه، نو و ابتکاری در راستای برگزاری این کنگره در بخش ویژه جشنواره تولیدات فرهنگی چهل سالگی دفاع مقدس پیش‌بینی شده که آثار برتر مورد بررسی و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عموم هنرمندان و علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌توانند تولیدات خود را بر اساس محورهای اعلام شده در بخش‌های پوستر، اینفوگرافیک، عکس، نماهنگ، سرود، شعر، فیلمنامه، خاطره‌گویی کوتاه و دل نوشته به سردار دله‌ا حاج قاسم سلیمانی به آدرس @festivalTDM40  در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

رمرودی با اشاره به اینکه مهلت ارسال تا 30 مهرماه تعیین شده است، بیان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha