مهلت شرکت در رویداد نمایشنامه‌نویسی «نخل سرخ» تمدید شد
کد خبر: 3930603
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

مهلت شرکت در رویداد نمایشنامه‌نویسی «نخل سرخ» تمدید شد

در پی درخواست متقاضیان، مهلت ارسال چکیده یا طرح نمایشنامه برای شرکت در رویداد نمایشنامه‌نویسی «نخل سرخ» تا هفتم آبان‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، با توجه به درخواست متقاضیان، مهلت بارگذاری چکیده یا طرح نمایشنامه برای شرکت در رویداد نمایشنامه‌نویسی «نخل سرخ» تا هفتم آبان‌ماه جاری تمدید شد.

بر این اساس علاقه‌مندان می‌بایست تا زمان اعلام شده، چکیده یا طرح نمایشنامه خود را در بخش ویژه «نخل سرخ» بر روی تارنمای ایران‌ تئاتر به نشانی https://theater.ir/ بارگذاری کنند.

اسامی آثاری که ظرفیت و قابلیت تبدیل شدن به نمایشنامه کامل را دارند از سوی هیئت ‌انتخاب اعلام خواهد شد و پس از طی روند عقد قرارداد و تولید نمایشنامه، علاقه‌مندان شاهد رونمایی و چاپ آثار خواهند بود.

یادآور می‌شود، با توجه به نبود امکان برگزاری بیست‌وسومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم صیانت از سلامت هنرمندان و مخاطبان تئاتر، رویداد نمایشنامه‌نویسی «نخل سرخ» از سوی اداره‌کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با همراهی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، در راستای تقویت بسترهای نمایشنامه‌نویسی کشور و ترغیب نمایشنامه‌نویسان به خلق آثار ماندگار، برگزار می‌شود.
 
محمدحسین عبداللهی
انتهای پیام
captcha