اقتصاد و معیشت مردم را به تحولات خارج از کشور گره نزنید
کد خبر: 3935814
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

اقتصاد و معیشت مردم را به تحولات خارج از کشور گره نزنید

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه باید در اقتصاد، معیشت و زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: در امورات اقتصادی نباید بی‌برنامه بود، به‌گونه‌ای که منتظر نتیجه انتخابات در کشور دیگر باشیم تا مملکت گلستان شود، این توهم نشان از بی‌برنامگی در مسائل اقتصادی است.

اقتصاد و معیشت مردم را به تحولات خارج از کشور گره نزنیدبه گزارش ایکنا از خرسان شمالی و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد، امروز، 27 آبان ماه، در نشست با روحانیون عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه استان برگزار شد، با اشاره به ضرورت و اهمیت حسن خلق به‌ویژه از سوی روحانیت، اظهار کرد: اخلاق ظرف دین بوده و مظروف آن توحید و اعتقادات است؛ مردم توحیدما را نمی‌بینند بلکه اخلاق ما را دیده و بر اساس آن قضاوت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه توحید مظروف دین بوده و ظرف آن اخلاق است، خطاب به روحانیان، افزود: دین‌داری شما به دو چیز متجلی می‌شود؛ اعتقاد درست و اخلاق و رفتار درست که این‌ها در کنار هم مکمل یکدیگر بوده و انسان‌ساز هستند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: انسان کامل کسی است که هم از نظر درونی و اعتقادات در اوج بوده و هم از نظر رفتار متخلق به اخلاق الهی باشد و بزرگان دین ما همین دو دُر گران‌بها را داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید در اقتصاد و معیشت و زندگی خود برنامه‌ریزی داشته باشیم، گفت: نباید بی‌برنامه باشیم؛ به‌گونه‌ای که منتظر باشیم ببینیم چه کسی در کشور دیگر رأی می‌آورد تا مملکت ما گلستان شود، این توهم معلوم می‌کند در اقتصاد خود برنامه نداریم.

 

انتهای پیام
captcha