پیام تسلیت استاندار اصفهان به‌مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده
کد خبر: 3937906
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

پیام تسلیت استاندار اصفهان به‌مناسبت شهادت شهید محسن فخری‌زاده

استاندار اصفهان با صدور پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

پیام تسلیت استاندار اصفهان بمناسبت شهادت دکتر محسن فخری زاده

به گزارش ایکنا از اصفهان، عباس رضایی با صدور پیامی شهادت دانشمند گرانقدر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار اصفهان به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ترور ناجوانمردانه دانشمند گرانقدر دکتر محسن فخری‌زاده، چهره نخبه صنعت دفاع کشور بیانگر استیصال دشمنان نظام جمهوری اسلامی از اقتدار کشور عزیزمان بوده که در اوج درماندگی و بی‌منطقی با این جنایت چهره پلید خود را آشکار کرده‌اند.

این اقدام کوردلانه که نشانه‌های آشکار از دخالت دشمنان ایران اسلامی در آن مشاهده می‌شود، نشانه ضعف و زبونی عاملان این عمل تروریستی و درستی راه و مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آزمایشی دیگر برای جوامع بین‌المللی در محکومیت اقدامات تروریستی علیه مردم ایران است.

اینجانب شهادت این دانشمند مجاهد، فداکار و مدیر مومن، توانمند و لایق در صنعت دفاع کشور را به پیشگاه حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران به‌ویژه مردم شهید پرور استان اصفهان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح این شهید والامقام وعالیقدر آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز ایشان صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام
captcha