استقبال فلسطینیان از گردشگران اماراتی و بحرینی با لنگه کفش
کد خبر: 3942159
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
تلویزیون اسرائیل گزارش داد:

استقبال فلسطینیان از گردشگران اماراتی و بحرینی با لنگه کفش

شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی با پخش گزارشی از ورود گردشگران اماراتی و بحرینی به مسجدالاقصی و واکنش منفی فلسطینیان همچون پرتاب لنگه کفش به منظور تحقیر طرفداران عادی‌سازی روابط خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از رأی الیوم، شبکه 11 تلویزیون اسرائیل در برنامه جمعه‌شب خود گزارشی را از ورود گردشگران اماراتی و بحرینی به مسجدالاقصی پخش کرد.
 
در این گزارش فاش شده است که این گردشگران به هنگام ورود به مسجدالاقصی با واکنش منفی فلسطینیان روبه‌رو شده و فلسطینیان اهل قدس از آنان با کفش و آب دهان استقبال کردند.
 
در گزارش مذکور یک راست‌گرای افراطی اسرائیلی، که عضو سازمان «دانشجویان برای معبد هیکل» است، در سخنانی فاش کرد که مسئولان مسجدالاقصی به یهودیان اجازه می‌دهند که فقط از یکی از درهای مسجد وارد و در ساعات و روزهای مشخصی وارد آنجا شوند.
 
این فرد صهیونیست ابراز تعجب می‌کند که مسلمانان اماراتی و بحرینی که قصد اقامه نماز در مسجد را دارند، برای ورود به مسجدالاقصی از درهای ورودی مخصوص مسلمانان هراس دارند و مجبورند از درِ مخصوص یهودیان وارد شوند، چراکه فلسطینیان از آنها با لنگه کفش و آب دهان استقبال می‌کنند تا نشان دهند که به هیچ وجه توافقنامه ننگین عادی‌سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را نخواهند پذیرفت.
 
این فعال اسرائیلی می‌گوید: صهیونیست‌های مستقر در مسجدالاقصی با محافظت از این گردشگران اماراتی و بحرینی آنها را از در مخصوص ورود یهودیان وارد مسجدالاقصی کرده و برای تسهیل ورود آنان به مسجد تلاش کردند تا مورد تحقیر فلسطینیان قرار نگیرند.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش سعی کرده اینگونه القا کند که فلسطینیانی که برای ادای نماز به مسجدالاقصی وارد می‌شوند، تدابیر پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار کرونا را رعایت نمی‌کنند، به ویژه در نماز جمعه مسجدالاقصی که شمار زیادی از مسلمانان وارد می‌شوند و همین امر موجب افزایش شمار بیماران کرونایی خواهد شد.
انتهای پیام
captcha