مؤسسات قرآنی نیازمند روابط عمومی حرفه‌ای هستند/ نمایش ظرفیت‌ها به جای گله‌‌گزاری
کد خبر: 3942693
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

مؤسسات قرآنی نیازمند روابط عمومی حرفه‌ای هستند/ نمایش ظرفیت‌ها به جای گله‌‌گزاری

یک عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان بیان کرد: مؤسسات قرآنی باید برای ارتقای روابط عمومی‌ و سطح علمی مدیریتی خود تلاش کنند.

مؤسسات قرآنی، نیازمند روابط عمومی حرفه‌ای هستند/ نمایش ظرفیت‌ها به جای گله‌‌گذاریمحمود حمیداوی، مدیر مؤسسه قرآن اهل‌البیت(ع) رامشیر، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره فعالیت این مؤسسه در ماه‌های شیوع کرونا گفت: در این ایام برگزاری کلاس‌های حضوری را کاهش دادیم، اما فعالیت خود را تعطیل نکردیم. کلاس‌های تخصصی آموزش قرآن نیز کمتر شده، اما به صورت جلسات خانگی یا در مؤسسه ادامه دارد و از طرفی فعالیت ما در فضای مجازی بیشتر شده است.

این عضو اتحادیه مؤسسات قرآنی استان درباره وضعیت دیگر مؤسسات قرآن و عترت در شرایط کرونا گفت: براساس اعلام مسئولان اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، در ایام کرونا تعداد زیادی از مؤسسات تعطیل شدند و فعالیت برخی هم معلق شده و این اتفاق ناگواری است.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل‌البیت(ع) رامشیر اظهار کرد: یک عامل مهم برای موفقیت و ماندگاری مؤسسات قرآنی، روابط عمومی حرفه‌ای است. بسیاری از مؤسسات استان خوزستان روابط عمومی حرفه‌ای ندارند، در صورتی که مؤسسات باید بر محور صداقت و اخلاق، تعامل خود را در سطح شهرستان گسترش دهند و به نحوی عمل کنند که دیگر دستگاه‌ها و مدیران با آنها همراه شوند. عامل دوم، ارتقای سطح علمی و مدیریتی مدیران است. مدیران مؤسسات باید صاحب ایده و فکر باشند تا مؤسسه در حیطه فعالیت خود مقبولیت پیدا کنند. توفیق الهی جای خاص خود را دارد، اما باید مدیران مؤسسات برای ارتقای روابط عمومی‌ها و سطح علمی تلاش کنند.

این مدرس قرآن تصریح کرد: برخی ممکن است از فقدان همکاری دیگر مدیران گلایه‌مند باشند، اما نیازی نیست به مسئولان گله کنیم که چرا به ما سر نمی‌زنید، بلکه معرفی ظرفیت‌های مؤسسه به آنها در اولویت است. این یک فرمول است که اگر امکانات و فضا داری، کار کن و اگر امکانات و فضا و شرایط مهیا نبود، آموزش بده. مؤسسات هم باید نیروهای مستعد و توانمند و شرایط و امکانات خود را معرفی کنند.

انتهای پیام
captcha