۶۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ارومیه توزیع می‌شود
کد خبر: 3943223
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

۶۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ارومیه توزیع می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: از محل درآمد موقوفات این استان در آستانه سالگرد شهادت قاسم سلیمانی ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

۶۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ارومیه توزیع می‌شودعلی بابایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با اشاره به اجرای سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در استان اظهار کرد: این مرحله از هفته بسیج آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی ادامه دارد و در طی آن توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان انجام می‌شود.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه نیز در این مرحله همانند دو مرحله قبلی مشارکت فعالی داشته و از محل درآمد موقوفات این شهرستان در نظر دارد ۶۰۰ بسته معیشتی در بین افراد آسیب‌دیده از کرونا توزیع کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها ادامه داد: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بوده و شامل اقلام غذایی مانند برنج، ماکارونی، روغن و ... است.

وی با بیان اینکه امسال درآمد برگزاری مراسم‌ مذهبی نیز در موارد صرف کمک به نیازمندان در دوران کرونا شده است، تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی از محل اجرای امینانه نیات واقفان انجام شده و تا مهار کرونا نیز این اقدامات ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha