برگزاری چهارمین جشنواره «تنویر» در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش
کد خبر: 3943363
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

برگزاری چهارمین جشنواره «تنویر» در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش

چهارمین جشنواره قرآنی «تنویر» با محوریت سبک زندگی قرآنی در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا، ناوسروان سعید ملایی، مسئول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش با اشاره به طرح قرآنی ـ فرهنگی تنویر، اظهار کرد: این طرح در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی قرآنی و همچنین تدابیر رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش با محوریت مفاهیم سوره مبارکه لقمان تفسیر حجت‌الاسلام محسن قرائتی، ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان بالای ۱۵ سال این منطقه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این مسابقه، کارگروهی متشکل از فعالان قرآنی و فرهنگی منطقه سوم نبوت با هدف تبلیغات میدانی و مجازی، توزیع کتاب‌ها و جذب حداکثری کارکنان و خانواده‌ها و ارتقای سطح آگاهی و عملیاتی کردن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی تشکیل شد.

ملایی اضافه کرد: آزمون این طرح در قالب ارسال تصویر پاسخنامه انجام می‌شود اما در سطح منطقه سوم نبوت نداجا با تدبیر خلاقانه مسئولان قرآنی این منطقه و به منظور شرکت بیشتر علاقه‌مندان بخش‌هایی چون منبرهای مجازی (برگرفته از فایل صوتی و تفسیری حجت الاسلام قرائتی)، نقاشی و عکاسی (با محوریت به تصویر کشیدن لحظات فعالیت خانواده درباره جشنواره)، تئاتر (به صورت یک نفره یا اجرای دو نفره از تفسیر سوره لقمان) و آذین‌بندی و تزئین قسمتی از اتاق فرزندان (متناسب با طرح قرآنی تنویر) به این جشنواره افزوده شده است.

وی با اشاره به زمان حضور در این جشنواره، بیان کرد: علاقه‌مندان تا 11 دی‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند. همچنین مراسم تجلیل از برگزیدگان به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 17 دی‌ماه در  جوار شهید گمنام شهرک شهید مولایی برگزار خواهد شد.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانل فرهنگ زندگی 3 در تلگرام مراجعه کنند یا به شماره فضای مجازی منطقه سوم نبوت نداجا 09371235199 از طریق واتساپ یا تلگرام پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha