برگزاری پویش بین‌المللی «قهرمانان مقاومت» در منطقه ۱۳ تهران
کد خبر: 3943677
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

برگزاری پویش بین‌المللی «قهرمانان مقاومت» در منطقه ۱۳ تهران

فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۳ تهران از برگزاری پویش بین‌المللی «قهرمانان مقاومت» در آستانه سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مهدی آجورلو، فرمانده حوزه بسیج شهرداری منطقه ۱۳ تهران از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به عنوان قهرمانان بین‌المللی یاد کرد و گفت: این شهیدان جان خود را برای حفظ هویت انسان‌ها فدا کردند و به این جهت از آنها به عنوان نماد قهرمانان مقاومت در جهان یاد می‌شود و جانفشانی‌های آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پویش بین‌المللی قهرمانان مقاومت از اول دی آغاز و تا 15 دی‌ماه جاری ادامه دارد، اظهار کرد: در این پویش که از سوی سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود، کاربران تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را  در درب منازل، مغازه و خودرو‌ها، نصب کرده و تصاویر خود را با هشتگ قهرمانان مقاومت (مرد میدان) در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

وی یادآور شد: در آستانه گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های این حوزه در راستای مکتب حاج قاسم برنامه‌ریزی شده است که امیدواریم بتوانیم بخشی از سیره و مکتب ایشان را به جامعه و نسل جوان بیش از پیش معرفی کنیم‌.

حسین رشیدی
انتهای پیام
captcha