جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود
کد خبر: 3944409
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود

جشنواره شعر استانی «مادرانه» با موضوع زن و فرهنگ پایداری در اصفهان برگزار می‌شود.

جشنواره شعر استانی «مادرانه» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، جشنواره شعر استانی «مادرانه» با موضوع زن و فرهنگ پایداری همزمان بادهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(ص) در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف ترویج و اشاعه بیش از پیش فرهنگ انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت مقاومت و انتقال آن به نسل جوان، بازشناخت توانمندی‌های ادبی استان در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجلیل از فعالان عرصه ادب به ویژه پیشکسوتان و چاپ کتاب شعر بانوان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده آن‌ها، تبلیغ و تشویق پدیدآورندگان آثار ادبی در زمینه انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و طراحی آثار هنری از هنرمندان بانوی استان به ویژه شاعران برگزار می‌شود. 

این جشنواره در 4 بخش زن حماسه و ایثار؛ زن وآزادگی؛ زن، مقاومت و ایستادگی؛ زن و گام دوم انقلاب اسلامی در دو سبک کلاسیک و نو آثار می‌پذیرد. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا 1بهمن ماه 1399 و از طریق شبکه‌های مجازی است.

این جشنواره با همکاری دستگاه‌های اجرائی استان شامل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، صدا وسیمای مرکز اصفهان، حوزه هنری اصفهان، اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان، دانشگاه آزاد اسلامی، فرهنگسرای پایداری و مرکز بانوان آفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha