برپایی نمایشگاه عکس مجازی «سرباز وطن» در الیگودرز
کد خبر: 3945106
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

برپایی نمایشگاه عکس مجازی «سرباز وطن» در الیگودرز

نمایشگاه عکس مجازی «سرباز وطن» به‌مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی در الیگودرز برپا شده است.

برپایی نمایشگاه عکس مجازی «سرباز وطن» در الیگودرزبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز، نمایشگاه عکس مجازی «سرباز وطن» به‌مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی در شهرستان الیگودرز برپا شد.

میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در آیین افتتاح این نمایشگاه، با تأکید بر تبیین سیره و مکتب شهید سلیمانی در جامعه، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه و همایش‌های فرهنگی، یادواره‌های مقاومت، جشنواره‌های هنری و رسانه‌ای و سایر برنامه‌ها می‌تواند در معرفی صحیح و درست سرادر رشید محور مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مؤثر واقع شود.

وی اضافه کرد: یکی‌ از ویژگی‌های حاج قاسم این بود که در هر جایی و در هر موقعیتی که بود کار مردم را راه می‌انداخت و به همین دلیل بود وقتی وارد شهری می‌شد همه مردم به سمت او هجوم می‌آوردند و در همان شهر هم جلسات سنگین و فشرده‌ای برگزار می‌شد.

محتشم در رابطه‌ با برپایی این نمایشگاه مجازی، گفت: همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌ همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ نمایشگاه عکس سرباز وطن در فضای مجازی شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تعداد 20 اثر عکس از حماسه‌ بزرگ ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند و عکاس هم‌دیار، محمد محمد‌باقری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت‌های و فداکاری‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha