اعلام تدابیر امنیتی ویژه برنامه‌های سالگرد سرداران سلیمانی و المهندس در عراق
کد خبر: 3945198
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

اعلام تدابیر امنیتی ویژه برنامه‌های سالگرد سرداران سلیمانی و المهندس در عراق

تدابیر امنیتی ویژه مراسم بزرگ مردمی در سالگرد شهادت سرداران حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق اعلام شد.

 به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه رسانه‌ای حشدالشعبی، کاظم الجابری، فرمانده تیپ هشتم نیروهای ااحشد الشعبی، امروز شنبه جزئیات برنامه‌های تأمین امنیت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سرداران پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را اعلام کرد.
 
الجابری در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک امنیتی گفت: امشب هم‌زمان با ساعت وقوع حمله تروریستی آمریکا به خودرو حامل شهیدان سلیمانی و المهندس در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد، با حضور جمعیت زیادی از شهروندان از بغداد و استان‌های مختلف عراق مراسم باشکوهی برگزار می‌شود که این رویداد تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت. 
 
وی افزود: فردا نیز برنامه گسترده‌ای با حضور بیش از دو میلیون نفر از ساعت نه صبح در میدان تحریر در مرکز بغداد برگزار می‌شود و تا ساعت چهار بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروهای الحشد الشعبی، پلیس و ارتش عراق از امشب برای تأمین امنیت این برنامه‌ها در خیابان‌های اطراف محل مراسم حاضر خواهند بود.

گفتنی است، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف عراقی مردم این کشور را به حضور در مراسم بزرگ فردا که در گرامیداشت سالگرد شهادت سرداران سلیمانی و المهندس برگزار می‌شود؛ فراخوانده‌اند. قرار است عراقی‌ها در این مراسم، خواسته ملی خود برای خروج هر چه سریعتر اشغالگران آمریکایی از این کشور را یک‌صدا فریاد بزنند. 
انتهای پیام
captcha