کتاب «کلانشهر و فرهنگ» در موزه ملک تهران رونمایی شد
کد خبر: 3947497
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

کتاب «کلانشهر و فرهنگ» در موزه ملک تهران رونمایی شد

کتاب «کلانشهر و فرهنگ» اثر فاخر نعمت‌الله فاضلی با حضور جمعی از مسئولان در موزه ملک تهران رونمایی شد.

رونمایی از کتاب «کلانشهر و فرهنگ» در موزه ملک تهران

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، کتاب «کلانشهر و فرهنگ» اثر فاخر نعمت‌الله فاضلی، با حضور کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، محمد عیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با حضور مجازی معاونان و رؤسای سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی کلانشهر‌های ایران در موزه ملی ملک تهران رونمایی شد.

کمال مرادی، دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در این مراسم با بیان اینکه جوامع شهری در هر مقیاسی یک جامعه دانش‌محور است، گفت: هر چه شهر بزرگ‌تر باشد، ضرورت و حیاتی بودن دانش برای آن شهر بیشتر می‌شود.

نعمت‌الله فاضلی، نویسنده کتاب در ادامه افزود: تلاش کرده‌ام در این کتاب نشان دهم که پژوهش شهری نوعی فعالیت و دانش فرهنگی است که برای مدیریت و زیست شهری ضرورت دارد.

محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز تصریح کرد: برنامه‌ریزی فرهنگی شهر یعنی بسیج استراتژیک منابع فرهنگی برای مدیریت و توسعه شهر، منابع فرهنگی هم به معنای جنبه‌های زیباشناختی، هنری و نمادین شهر بوده و هم به معنای شیوه زندگی مردم، لذا باید از تمام سرمایه‌های فرهنگی که در جامعه وجود دارد برای مدیریت شهری بهره جست.

انتهای پیام
captcha