کتاب کردستان و انقلاب اسلامی تدوین شود
کد خبر: 3948088
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

کتاب کردستان و انقلاب اسلامی تدوین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر ضرورت تدوین کتاب کردستان و انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: جای جای کردستان گواه رشادت و دلاورمردی‌های مردمان این سرزمین بوده که لازم است تیم پژوهشی در گروه‌های مختلف برای تدوین کتاب انقلاب اسلامی و کردستان دست به کار شوند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، در جلسه کارگروه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کردستان که امروز، 27 دی‌ در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر از آن جهت که ایام رهایی کشور از استعمار داخلی و استکبار خارجی است، در تاریخ انقلاب اسلامی قابل توجه و نقطه عطف آن به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر گرامیداشت این ایام افزود: گرامیداشت دهه فجر وظیفه شرعی و قانونی همه ماست چرا که ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم و بنا بر همین وظیفه باید در بیان دستاوردها به سهم خودمان نقش‌آفرینی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصتی خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه‌های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر در کردستان، کمیته مساجد این ستاد را از کمیته‌های پیشتاز برشمرد و افزود: کمیته مساجد از کمیته‌های اصلی ستاد است چرا که از صدر اسلام و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز مساجد همواره نقش آفرین بوده‌اند.

حجت‌الاسلام سادات با تأکید بر فعال کردن کارکردها مساجد اظهار کرد: تلاش برای مردمی کردن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، رونق فعالیت‌های فرهنگی هنری در مساجد، ترویج ارزش‌های انقلابی و مسجدی، بیان دستاوردهای نظام از جمله مواردی است که باید در دستور کار کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر باشد. چشم‌انداز ما باید تبدیل شدن کردستان به قطب قرآنی کشور باشد چرا که عقبه قرآنی استان، وجود اساتید در حوزه عرفان و قرآن، قاریان، حافظان، نویسندگان، پژوهشگران، خادمان، فعالان و هنرمندان قرآنی می‌طلبد این چشم‌انداز بیش از پیش در استان به منصه ظهور برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بر ضرورت تدوین کتاب کردستان و انقلاب اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: جای جای کردستان گواه رشادت و دلاورمردی‌های مردمان این سرزمین بوده که لازم است تیم پژوهشی در گروه های مختلف برای تدوین کتاب انقلاب اسلامی و کردستان دست به کار شوند.

وی یادآور شد: تجلیل از خادمان مساجد، تجلیل از خبرنگاران و نشریات فعال در حوزه انقلاب اسلامی، تکریم خانواده‌های شاهد، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه‌های مجازی، بیان دستاوردهای انقلاب در رسانه ملی و برگزاری وبینارها و نشست‌های مجازی با حضور صاحبنظران در حوزه انقلاب اسلامی برای نسل جوان از دستور کار کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر بوده است.

انتهای پیام
captcha