خیریه معروف اسلامی منچستر انگلیس سی ساله شد
کد خبر: 3950505
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸

خیریه معروف اسلامی منچستر انگلیس سی ساله شد

موسسه خیریه Human Appeal Charity در انگلیس که در سراسر جهان فعال است و صدها نیروی داوطلب با آن همکاری می‌کنند وارد سی‌امین سال آغاز به کار خود شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ابوت اسلام، موسسه خیریه Human Appeal Charity واقع در منچستر انگلیس، اکنون سازمانی متشکل از 270 کارمند در سراسر جهان و تقریباً 900 داوطلب فداکار است. 
 
سه دهه پیش، گروهی از دانشجویان مسلمان انگلیس این خیریه را با هدف رسیدن به جهانی بهتر و عادلانه‌تر  پی‌ریزی کردند.
 
امسال این موسسه خیریه 30 ساله می‌شود. مدیر این موسسه می‌گوید: چشم‌انداز ما ایجاد جهانی عادلانه و صلح‌آمیز و عاری از فقر و رنج است. این هدف از ارزش‌های ما گرفته شده و در راس هر کاری است که انجام می‌دهیم. ما می‌خواهیم توسعه پیدا کنیم و تا آنجا که می‌توانیم به افراد بیشتری کمک کنیم. 
 
وی افزود: الحمدلله ما امسال با هم توانسته‌ایم حدود 21 هزار  نفر را کمک کنیم که در این زمستان متحمل سختی‌ نشوند. اما هنوز 7 هزار نفر دیگر به کمک ما نیاز دارند.
 
این موسسه در 30 سال فعالیت خود کمک‌های اضطراری  و پروژه‌های توسعه پایدار را در کشورهایی مانند پاکستان، بنگلادش، سوریه و یمن انجام داده است.
 
وی در ادامه گفت: از سال 1991، کارکنان ما به فعالیت انسان‌دوستانه حرفه‌ای و استثنایی خود ادامه دادند. هدف ما این است که در همه کارهایی که انجام می‌دهیم به با حمایت موثر و کارآمد از آسیب‌پذیرترین افراد و انجام وظیفه خود در برابر خداوند، سربلند باشیم.  
 
بیماری همه گیر کووید-19 همچنین یک چالش برای خیریه است که آن را مجبور به انجام پروژه‌های بیشتری از هر زمان دیگری در انگلستان و خارج از کشور می‌کند.
 
این سازمان اعلام کرد: ما به عنوان یک سازمان بی‌طرف از نظر سیاسی آماده همکاری با همه برای حل و فصل مسائلی هستیم که هر روز در کار خود می‌بینیم. امسال این خیریه هزاران بسته غذایی  را بین خانواده‌های آسیب‌پذیر در منچستر و بیرمنگام توزیع کرد.

انتهای پیام
captcha