انعکاس حقایق انقلاب اسلامی ایران در نشریه دو زبانه بمبئی
کد خبر: 3953756
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

انعکاس حقایق انقلاب اسلامی ایران در نشریه دو زبانه بمبئی

ویژه‌نامه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی به دو زبان اردو و انگلیسی از سوی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و با همکاری خبرگزاری زینبیه، منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه هند به ویژه نسل جوان با حقایق انقلاب اسلامی، ویژه‌نامه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در بمبئی منتشر شد.

ویژه‌نامه زینبیه نیوز در شش صفحه به دو زبان اردو و انگلیسی تهیه و تدوین شده است. در صفحه اول این نشریه، مقاله محسن آشوری، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در بمبئی به زبان اردو منتشر و همچنین، تصاویر زیبایی که از سوی اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان برای نمایندگی فرهنگی ایران ارسال شده بود، به چاپ رسیده است.

در صفحه دوم مقاله‌ای با عنوان دستاوردها و فناوری‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به زبان انگلیسی به چاپ رسیده و در پایان همین صفحه، مقاله‌ای مفید و جالب در مورد نقش زنان در انقلاب اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به زبان اردو درج شده است.

در صفحه سوم پیرامون شخصیت والای معمار کبیر انقلاب اسلامی از جنبه‌های گوناگون مقاله‌ای آورده شده است که مورد توجه علما، اندیشمندان و پژوهشگران قرار گرفته است. در صفحه چهارم مقاله‌ای را در خصوص انقلاب اسلامی و شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به قلم جاوید رضوی، مدیرمسئول خبرگزاری زینبیه نیوز به رشته تحریر درآمده است.

همچنین در این صفحه، مقاله‌ای تاریخی با عنوان چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مقابله با دشمنان صهیونیستی و استکباری خویش را به زبان اردو منتشر کرده است.

صفحه پنج، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی چاپ شده که مورد استقبال پژوهشگران، متفکران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی قرار گرفت.

صفحه ششم به سه مقاله اختصاص داشت که در بالای صفحه مقاله‌ای با عنوان «بیان استراتژیک انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، نوید دوره جدید» و در پایان صفحه، سخنان رییس جمهور ایران با عنوان «نگرش غرب به زنان» چاپ و منتشر شده است.

انعکاس حقایق انقلاب اسلامی ایران در نشریه دو زبانه بمبئی

انتهای پیام
captcha