اجرای طرح زمستانه کتاب با مشارکت 98 کتابفروشی استان اصفهان
کد خبر: 3956782
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

اجرای طرح زمستانه کتاب با مشارکت 98 کتابفروشی استان اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از آغاز اجرای طرح زمستانه کتاب ۹۹، از 9 اسفند در این استان و با مشارکت 98 کتابفروشی همزمان با سایر نقاط کشور خبر داد.

اجرای طرح زمستانه کتاب با مشارکت 98 کتابفروشی استان اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، امروز 10 اسفند، اظهار کرد: علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند تا ۱۶ اسفند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۵ درصدی تهیه کنند.

وی یکی از اهداف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ کتابخوانی و رونق بخشی به بازار کتاب، عنوان و خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکان خرید آنلاین و غیرحضوری کتاب در طرح پاییزه توسط برخی از کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

معتمدی بیان کرد: طرح زمستانه کتاب در 98 کتابفروشی استان اصفهان اجرا می‌شود که مشارکت کتابفروشی‌ها نسبت به طرح قبلی پاییزه کتاب، افزایش داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است و ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی می‌شود و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود.

وی ادامه داد: اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح زمستانه کتاب ۹۹ در استان در نشانی https://tarh.ketab.ir/SearchBookShop.aspx قابل مشاهده است.

معتمدی در پایان با اشاره به استقبال علاقه‌مندان از طرح‌های فصلی فروش کتاب تأکید کرد: در این دوره، استان‌های تهران با 147 کتابفروشی، خراسان رضوی با 112 کتابفروشی اصفهان با 98 کتابفروشی و قم با ۷8 کتابفروشی، بیشترین مشارکت را داشتند.

انتهای پیام
captcha