بانک اطلاعات مؤسسات قرآن و عترت استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3957448
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

بانک اطلاعات مؤسسات قرآن و عترت استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بانک اطلاعات مؤسسات قرآن و عترت استان اصفهان کار بسیار با اهمیت و فاخری است که با هدف دستیابی به یک جامعه اطلاعاتی به‌روز و ساماندهی و خدمت‌گزاری هر چه بیشتر به فعالان قرآنی تشکیل می‌شود.

بانک اطلاعات مؤسسات قرآن و عترت استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، 13 اسفند در سومین جلسه کارگروه تخصصی توسعه قرآن و عترت شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان با اشاره به ضرورت ایجاد بانک اطلاعات مربوط به فعالان قرآنی، اظهار کرد: بانک اطلاعات مؤسسات قرآن و عترت استان اصفهان کار بسیار با اهمیت و فاخری است که با هدف دستیابی به یک جامعه اطلاعاتی به‌روز و ساماندهی و خدمتگزاری هر چه بیشتر به فعالان قرآنی ایجاد می‌شود. 

وی تأکید کرد: در این خصوص لازم است کار علمی و دقیق و با درنظر گرفتن افق 10ساله در سطح ملی انجام شود و تمام مراحل انجام آن به صورت گام به گام انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیشنهاد می‌شود اتحادیه مؤسسات قرآنی استان به‌عنوان محور و با همکاری سایر دستگاه‌ها، نهادها، ادارات و سازمان‌های عضو، پروپزال علمی را در این زمینه آماده کند تا در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی استان تائید و تصویب شود.

حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: استان اصفهان به لحاظ تعداد ثبت نام کنندگان در بیستمین آزمون سراسری قرآن و عترت، رتبه اول کشوری را کسب کرده است. 

انتهای پیام
captcha