برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای باز امکان‌پذیر است
کد خبر: 3960352
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
در استان اصفهان؛

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای باز امکان‌پذیر است

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان محدود در این استان امکان‌پذیر است.

برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای باز امکان‌پذیر است

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حجت‌الله غلامی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا، شامگاه روز سه‌شنبه در حاشیه هفتاد و چهارمین جلسه این ستاد، اظهار کرد: برگزاری مراسم اعیاد شعبانیه در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان محدود در این استان امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه یک شهرستان نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان زرد و آبی هستند، ادامه داد: علاوه بر گلپایگان، نطنز، خوانسار، چادگان و نایین مقرر شد بنا به حساسیت وضعیت گلپایگان و خوانسار که نارنجی است، تمام ورود و خروج به این دو شهرستان کنترل شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در سطح کشور، ۹ شهرستان قرمز و ۳۱ شهرستان نارنجی وجود دارد، تصریح کرد: در مبادی ورودی به استان، از ترددها با مبدأ این ۴۰ شهرستان به استان اصفهان جلوگیری می‌شود.

غلامی اضافه کرد: خودرویی که از شهرستان قرمز به استان اصفهان وارد شود، یک میلیون تومان و خودرویی که از شهرستان نارنجی به استان وارد شود، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

وی با بیان اینکه براساس اعلام بهداشت و درمان، از تست‌های کنونی بین ۱۰ تا ۱۴ درصد مثبت است، ادامه داد: مردم از حضور در تالارها، رستوران‌ها، مراسم عقد و عروسی، عزاداری، بازارچه‌های شلوغ و دورهمی‌ها پرهیز کنند تا در ایام نوروز عامل شیوع کرونا و تغییر وضعیت استان به نارنجی نشویم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در این استان، ۸۷ درصد رعایت می‌شود، گفت: در جلسه این ستاد مقرر شد رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد برسد.

 

انتهای پیام
captcha