۱۰۷ بیمار کرونایی در سمنان بستری هستند
کد خبر: 3961075
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

۱۰۷ بیمار کرونایی در سمنان بستری هستند

طبق آمار ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۷ بیمار کرونایی در استان بستری و تحت مراقبت هستند و در این بازه زمانی دونفرجان خود را از دست دادند.

۱۰۷ بیمار کرونایی در سمنان بستری هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای چهارشنبه 4 فروردین دو بیمار کرونایی در سطح استان جان خود را از دست داد در نتیجه تعداد بیماران فوتی کرونایی در استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در عدد ۹۳۶ باقی ماند.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ مورد بیمار جدید کرونایی نیز در سطح استان  شناسایی شدند و تعداد بیماران بستری استان به عدد ۱۰۷ رسید که از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون در سطح استان ۲۶ هزار و ۳۸۸ نفر به این بیماری مبتلا شدند که ۱۹ هزار و ۸۲ نفر از این بین به صورت سرپایی مداوا و یا جان خود را از دست دادند و هفت هزار و ۸۹۲ نفر نیز بعد از بستری در بیمارستان بهبود و مرخص شده‌اند.

همچنین در ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای روز چهارشنبه ۱۳ بیمار کرونایی نیز در سطح استان سمنان با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند و هم اکنون پنج شهرستان استان سمنان شامل سمنان، گرمسار و مهدی‌شهر، شاهرود و دامغان در وضعیت زرد کرونایی و سه شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند.

رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، الزامات بهداشتی، شستشوی دستان، دوری از تجمعات و مهمانی‌ها توصیه مهم مسئولان بهداشت و درمان به مردم است. محدودیت‌ها نیز طبق رنگ‌بندی از شنبه مجدداً احیا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha