تحقق عدالت مهم‌ترین ثمره کار جهادی است
کد خبر: 3962181
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

تحقق عدالت مهم‌ترین ثمره کار جهادی است

رئیس بسیج سازندگی البرز با تأکید بر اینکه ثمره کار و داشتن روحیه جهادی خدمت‌رسانی همه جانبه برای تحقق عدالت و پیشرفت است، گفت: این مهم یکی از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب است.

تحقق عدالت مهم‌ترین ثمره کار جهادی است

مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تحقق و گسترش تفکر بسیجی و جهادی دغدغه مقام معظم رهبری است و همه ما مکلف هستیم هرآنچه در توان داریم به کار بریم.

وی روحیه جهادی را زمینه‌ساز موفقیت و پیشرفت دانست و بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر و کار جهادی اصلی مهم تلقی می‌شود. از این‌رو باید تلاش کنیم تفکر جهادی فراگیر شود و لازمه انجام این امر بسیج‌ عمومی و هدایت شهروندان در فعالیت‌های جهادی و اجتماعی است.

این مسئول بیان کرد: ثمره کار و داشتن روحیه جهادی خدمت‌رسانی همه جانبه برای تحقق عدالت و پیشرفت است و این مهم یکی از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب بوده و همه باید در این مسیر تلاش کنیم. با گسترش اردوهای جهادی تربیت بسیاری از جوانان دلسوز و انقلابی که می‌توانند در تحقق گام دوم انقلاب تأثیرگذار باشند، محقق شد.

طیران ادامه داد: بزرگترین دستاورد و مأموریت اردوهای جهادی کادرسازی برای گام دوم انقلاب است و خوشبختانه جوانان تاکنون در این حوزه موفق عمل کردند. امروز فضای اردوهای جهادی جدای از اینکه مسائل تربیتی را دنبال می‌کند به یک سبک زندگی موفق تبدیل شده و باید با جدیت دنبال شود.

رئیس بسیج سازندگی البرز تصریح کرد: مردم، جهادگران و جوانان بزرگترین سرمایه‌های اردوهای جهادی هستند که بدون هیچ‌گونه ادعا و چشم‌داشت در میدان خدمت‌رسانی حاضرند و بسیار ضروری است تمرکز این اردوها کادرسازی برای گام دوم انقلاب باشد. اردوهای جهادی در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی وارد شده و منشأ خدمات بسیار هستند و برای موفقیت بیشتر مستلزم حمایت از سوی دستگاه‌ها هستند.

وی با اشاره به از خودگذشتگی و حماسه‌آفرینی جهادگران بسیجی، امروز مردم ایران و به‌ویژه روستاییان به جهادگران بسیجی افتخار کرده و به وضوح می‌بینیم جهادگران در هر روستایی که حضور پیدا می‌کنند مردم آن منطقه با گرمی از آنان استقبال می‌کنند.

این مسئول در ادامه از فعالیت ۲۰۰ جهادگر البرزی در قالب ۲۰ گروه در تعطیلات نوروزی برای خدمات‌رسانی در مناطق روستایی شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: از روز دوم فروردین‌ماه قرارگاه استانی جهادی در روستای نجم‌آباد شهرستان نظرآباد راه‌اندازی شد تا در پنج روستای این شهرستان در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی کنند.

طیران در پایان با اشاره به اینکه فعالیت جهادگران تا 15 فروردین ادامه دارد، تصریح کرد: این جهادگران در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، حقوقی، اشتغال، آشپزی، رسانه، پزشکی و آموزشی در روستاهای شیخ‌حسن، حسین‌خانلو، نجم‌آباد، وایبک و قشلاق محمدلو فعال هستند.

انتهای پیام
captcha