آمادگی پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان غربی برای ارائه خدمت به روزه‌داران
کد خبر: 3965147
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

آمادگی پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان غربی برای ارائه خدمت به روزه‌داران

رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی گفت: در پنج شهرستان میاندوآب، ارومیه، خوی، مهاباد و نقده تدابیری اندیشیده شده بعد از افطار پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان‌ها به مردم خدمات ارائه دهند.

ارسالی| آمادگی پایگاه‌های انتقال خون آذربایجان غربی برای ارائه خدمت به روزه‌داران در ساعات پایانی شبمجتبی قهرمان رضاییه، رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه در ماه رمضان نیز به مانند سایر ماه‌های سال نیاز خونی استان باید تأمین شود، اظهار کرد: در این راستا سازمان انتقال خون استان شرایطی را فراهم کرده است تا روزه‌داران بتوانند بعد از افطار هم اقدام به اهدای خون بکنند.

وی افزود: برای همین منظور در پنج شهرستان میاندوآب، ارومیه، خوی، مهاباد و نقده تدابیری اندیشیده شده بعد از افطار نیز پایگاه‌های انتقال خون این شهرستان‌ها به مردم خدمات ارائه دهند.

رئیس سازمان انتقال خون آذربایجان غربی با بیان اینکه در ارومیه شیفت شب پایگاه‌های انتقال خون همه روزه است، ادامه داد: اما در چهار شهرستان مذکور شیفت‌های شب به صورت یک روز در میان و در ساعات 21 تا 24 شب است.

وی تصریح کرد: شیفت روز پایگاه‌های انتقال خون استان در ایام ماه رمضان نیز از ساعت 9 تا 13 باز هستند با این تفاوت که پایگاه‌های انتقال خون ارومیه در شیفت روز از ساعت 9 تا 19 فعالیت می‌کنند.

گفتنی است، با توجه به اجرای محدودیت‌های تردد در ساعات پایانی شب و جریمه افراد متخلف، با تمهیدات در نظر گرفته توسط پلیس، هیچ جریمه‌ای شامل افراد اهداکننده خون نمی‌شود و آنها با خیال راحت می‌توانند به پایگاه‌های انتقال خون در این ساعات مراجعه کنند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha