پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم
کد خبر: 3968563
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تلاش‌های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته‌اند قدردانی کرد.

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، از تلاش‌های جامعه فرهنگیان فرهیخته و معلمان و اساتید که چراغ تعلیم و تربیت را در شرایط فعلی روشن نگه داشته‌اند قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

«12 اردیبهشت، سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب، استاد مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مردان و زنانی است که با همت مجاهدانه خود، پیام آگاهی و معرفت را برای فرزندان این مرز و بوم ارزانی داشته‌اند.

هفته بزرگداشت معلم، فرصت مغتنمی است تا نقش خطیر و بی‌بدیل نظام آموزشی در پیشرفت عقلانی و عاطفی جامعه و همچنین تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای کشور بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

این نقش مهم و اثرگذار به‌ویژه در دوران سخت و طولانی شیوع بیماری کرونا، بیش از پیش برای همگان آشکار شده است؛ معلمان و اساتید عزیز در این دوران سخت، با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاهی، کار آموزش و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان را متوقف نکرده و با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی، چراغ تعلیم و تربیت را همچنان روشن نگه داشته‌اند.

تجربه سال ‌تحصیلی گذشته و امسال نشان داد که نیازمند تقویت زیرساخت‌های آموزشی و حرکت به سمت هوشمندسازی آموزش و استفاده از فناوری‌های روز در این عرصه هستیم که این موضوع حتی در زمان فعالیت مدارس و مراکز آموزشی نیز ضروری است.

اینجانب ضمن تبریک روز معلم به جامعه فرهنگیان فرهیخته، از زحمات شبانه‌روزی و ارزشمند معلمان، اساتید و مدیران مدارس و دانشگاه‌ها صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و یقین دارم که با تلاش‌های سازنده و خستگی‌ناپذیر شما عزیزان، شاهد رشد و ارتقای بیش از پیش جایگاه استان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی خواهیم بود».

انتهای پیام
captcha