نوگفته‌هایی شنیدنی از اصفهان
کد خبر: 3969018
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

نوگفته‌هایی شنیدنی از اصفهان

مجموعه کلیپ‌های «نوگفته‌های شنیدنی از اصفهان» به همت مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل تهیه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نوگفته‌هایی شنیدنی از اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، رضوان پورعصار، رئیس مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل گفت: مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با توجه به رسالت خود مبنی بر شناسایی و شناساندن اصفهان به دوستداران این شهر به گردآوری مجموعه‌ای از اطلاعات صحیح و جالب اما کمتر شنیده شده از اصفهان اقدام کرده که در قالب یک مجموعه کلیپ با عنوان «نوگفته‌های شنیدنی از اصفهان» تهیه و در حال انتشار است.

وی افزود: سلسله کلیپ‌های «نوگفته‌های شنیدنی» به مناسبت‌های مختلف در طول سال تولید و در فضای مجازی خواهد شد.

پورعصار تصریح کرد: هر قسمت از این مجموعه در مدت سه تا چهار دقیقه با استناد به منابع معتبر و موثق در حوزه مطالعات اصفهان‌شناسی به ارائه مطالبی تازه و کمتر گفته شده از اصفهان می‌پردازد.

وی ادامه داد: مجموعه کلیپ نوگفته‌های شنیدنی از اصفهان با بهره‌گیری از کارشناسان صاحب‌نظر و مطلع در این حوزه ضبط و تولید می‌شود که در هر قسمت از این مجموعه حداقل پنج تا شش نفر کار تولید کلیپ را بر عهده دارند.

رئیس مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل اظهار کرد: تاکنون چند قسمت از مجموعه کلیپ‌های نوگفته‌های شنیدنی از اصفهان در قالب مناسبت‌های نوروز و ماه مبارک رمضان در اصفهان تولید و منتشر شده است.

پورعصار گفت: علاقه‌مندان برای دریافت این کلپ‌ها می‌توانند به سایت مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به نشانی COIS.IR و آپارات سازمان به نشانی https://www.aparat.com/s.farhangi مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha