برگزاری دومین مرحله پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» در گناوه
کد خبر: 3970398
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

برگزاری دومین مرحله پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» در گناوه

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه از برگزاری دومین مرحله پویش سفره‌ای به وسعت ایران» در گناوه خبر داد و گفت: در دومین مرحله کمک مؤمنانه پویش سفره‌ای به وسعت ایران، ۸۸۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری ایکنا از بوشهر، ابراهیم ملک‌زاده، مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه امروز  19 اردیبهشت ماه با حضور در جمع اصحاب رسانه از انجام دومین مرحله کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: در دومین مرحله کمک مؤمنانه پویش سفره‌ای به وسعت ایران، خادم یاران این کانون با مشارکت و همکاری امام جمعه، ۸۸۸ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع کردند.

وی در ادامه افزود: از مجموع ۸۸۸ بسته توزیع شده، ۴۰۰ بسته از طرف امام جمعه و مابقی توسط خادم یاران کانون مرکزی خدمت رضوی تامین و بین نیازمندان تقسیم شد.

ملک‌زاده با اشاره به اجرای به پویش سفره‌ای به وسعت ایران اسلامی تصریح کرد: پویش سفره‌ای به وسعت ایران اسلامی آستان قدس رضوی توسط کانون خادمیاران رضوی شهرستان گناوه در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با هدف کمک به نیازمندان همزمان با  سراسر کشور آغاز شده‌ است و ادامه دارد.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی گناوه همچنین افزود: آستان قدس رضوی نیز قرار است به کانون این شهرستان اقلام و کالاهایی اهدا کند که به محض دریافت بین نیازمندان در عیدسعیدفطر توزیع خواهد شد.

ملک زاده بیان کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع بسته‌های معیشتی توسط کانون خدمت رضوی شهید حاج قاسم سلیمانی بندرریگ این شهرستان نیز برگزار شد.

وی افزود: در این ارتباط برای دومین بار در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیران و خادم یاران رضوی، بسته‌های معیشتی در مجموع به ارزش ۲۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان این بندر توزیع کرد.

ملک‌زاده در پایان گفت: در این رزمایش اقلامی از جمله برنج، گوشت، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و  شکر در شب‌های قدر بین نیازمندان شهر ریگ توزیع شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha