ضرورت بصیرت‌افزایی و روشنگری برای مشارکت حداکثری در انتخاب
کد خبر: 3972851
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
امام‌جمعه بنجار تأکید کرد:

ضرورت بصیرت‌افزایی و روشنگری برای مشارکت حداکثری در انتخاب

حجت‌الاسلام والمسلمین پارسا با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت و روشنگری، با هدف جلب مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، گفت: بصیرت یعنی شناخت زمان، شناخت نیاز و شناخت دوست و دشمن، و کسی که دشمن خود را نشناسد و در آغوش دشمن دوست‎نما برود، نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین پارسا، امام‌جمعه بنجار، 31 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: از گناهان کوچک و بزرگ پرهیز کنید، هیچ گناهی را کوچک نشمارید، چراکه با انجام گناه، تقوا و ایمان از بین می‌رود.

 وی با گرامیداشت فرارسیدن سوم خردادماه، روز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۰ و روز مقاومت، ایثار و پیروزی، بیان کرد: شهید محمد جهان‌آرا و دیگر همرزمانش با ایثار و جانفشانی تا آخرین قطره خون از میهن خود دفاع کردند و نگذاشتند دشمن بعثی یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی را تصرف کند.

امام‌جمعه بنجار تأکید کرد: جنگ ما، جنگ د دفاع از ارزش‌ها، ناموس، هویت و آرمان‌ها بود. پیشرفت و عزت امروز مملکت ما مرهون ایثارگری‌ها و دلاوری‌های رزمندگان سال‌های دفاع مقدس است؛ امروز باید از انقلاب و رهبری دفاع کنیم، تا فردای قیامت در محضر شهیدان روسفید بشویم.

حجت‌الاسلام پارسا با اشاره به حوادث اخیر منطقه خاورمیانه و فلسطین،  اظهار کرد: خبرهای غم‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای به گوش می‌رسد، هرچند از حملات وحشیانه و بمباران و شهادت هزاران فلسطینی اندوهگین و متأثر می‌شویم، اما پاسخ‌های کوبنده گروه‌های جهادی مقاومت و حماس، روحیه امید به پیروزی قطعی را تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز صدای شکستن استخوان‌های رژیم غاصب صهیونیستی به آسانی به گوش می‌رسد؛ جهانیان به وضوح دیدند که گنبد آهنین به‌عنوان مهمترین و پیشرفته‌ترین ابزار قدرت رژیم جعلی صهیونیستی، از لانه عنکبوت هم سست‌تر است، چراکه دوران بزن و دررو سپری شده ‌است.

امام‌جمعه بنجار بیان کرد: مردم دنیا شلیک چهارهزار فروند موشک به‌سوی تل‎آویو و حیفا و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به‌عنوان عظمت و قدرت جبهه مقاومت تعبیر کردند. پذیرش آتش‌بس بدون هیچ‌گونه پیش شرط، باعث رسوایی مفتضحانه غاصبان اسرائیلی شد و چشم همه مستکبران عالم را کور کرد، این پیروزی‌های نوید بخش هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم پیچید و مسلمانان جهان را در رسیدن به آرزوی دیرینه خود یاری کرد. ان‌شاء‌الله به زودی در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد.

وی در آستانه ایام انتخابات و لزوم حفظ بصیرت و روشنگری، با هدف جلب مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، یادآور شد: بصیرت یعنی شناخت زمان، شناخت نیاز و شناخت دوست و دشمن، و کسی که دشمن خود را نشناسد و در آغوش دشمن دوست‎نما برود، نابود خواهد شد.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha