کارگاه «آموزش ویراستاری» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3973174
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
ویژه نویسندگان ادبیات پایداری؛

کارگاه «آموزش ویراستاری» در همدان برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ شفاهی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری کارگاه آموزش ویراستاری عمومی برای نویسندگان حوزه ادبیات پایداری خبر داد.

کارگاه «آموزش ویراستاری برای نویسندگان ادبیات پایداری» در همدان برگزار می‌شودمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ شفاهی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دفتر ادبیات و تاریخ شفاهی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کارگاه آموزشی ویراستاری عمومی را برای نویسندگان حوزه ادبیات پایداری برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارگاه با تدریس میری همراه است، افزود: آموزش اصول ویراستاری عمومی در متون فارسی از محورهای اصلی برگزاری این کارگاه است.

برخوردار با اشاره به اینکه ظرفیت برگزاری کلاس‌ها محدود است، اظهار کرد: این کلاس‌ها در روزهای 8، 10، 12، 16 و 18 خردادماه به‌صورت حضوری و غیرحضوری از ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: استان همدان نویسندگان توانمند و شایسته‌ای در حوزه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی دفاع مقدس دارد که برگزاری چنین کارگاه‌هایی موجب افزایش توانمندی آن‌ها خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با شماره 09187076200 شماره‌گیری و ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha